Keszüi Közös Önkormányzati Hivatal
Tájékoztatás a 2021. február 8. napjától hatályos ügyfélfogadás rendjéről
A veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 27/2021 (I.29.) Kormányrendeletben foglaltakra figyelemmel az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány következményeinek elhárítása, a közösségi érintkezések számának csökkentése érdekében az alábbi intézkedéseket történtek el a Keszüi Közös Önkormányzati Hivatal (továbbiakban: Hivatal) ügyfélfogadása körében:
- A Hivatal ügyfélfogadása – Keszü, Gyód és Kökény településeken egyaránt – továbbra is határozatlan ideig szünetel. Az ügyek intézése és tájékoztatás nyújtása hivatali kapun keresztül, papíralapon, illetve telefonon és elektronikus levélben történhet.
- Az egyes ügytípusok vonatkozásában az alábbi eljárási rendet határozom meg:
- Csak személyesen intézhető ügyekben (pl.: házasságkötési szándék bejelentése, apai elismerő nyilatkozat megtétele) előzetesen, telefonon egyeztetett időpontban kerülhet sor személyes ügyintézésre.
- Valamennyi ügytípus (hagyatéki eljárás, kereskedelmi ügyek, adóügyek, birtokvédelem, adóigazgatás, állatvédelmi ügyek, szociális ügyek…..) esetében előzetes telefonon, illetve e-mailen történő egyeztetés szükséges. A kérelmeket elektronikus úton ügyfélkapun keresztül, papíralapon postai úton, illetve a Hivatal bejárata mellett lévő postaládába dobva juttathatják el az ügyfelek. További tájékoztatást - az ügy egyedi jellegére tekintettel - a megadott elérhetőségeken adnak a Hivatal munkatársai.
Előzetes időpont-egyeztetés esetén is kizárólag indokolt és halaszthatatlan ügyekben fogadható személyesen ügyfél. Fentiek alapján biztosított személyes ügyintézés esetén a védelmi szabályok betartása kötelező!
A fet felsorolt intézkedések visszavonásig hatályosak.
A Keszüi Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadása - Keszü, Gyód, Kökény településeken egyaránt - határozatlan ideig szünetel.
Keszü, Petőfi u. 24. szám alatt: hétfőn és szerdán 8.00 -15.00 óráig
Gyód, Fő u. 62. szám alatt: minden csütörtökön 8.00 -11.00 óráig
Kökény, Petőfi u. 2. szám alatt: minden csütörtökön 13.00 - 16.00 óráig
Ügyintézőink elérhetősége:
Dr. Kislaki-Frank Brigitta jegyző | 561-020 | Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
Magyar Ildikó gazdasági vezető | 561-020 | Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
Somogyi Barna pályázati pénzügyi referens | 561-020 | Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
Petrinovics-Mohar Petra igazgatási ügyintéző, anyakönyvvezető |
561-020 | Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
Szántó Zsófia adóügyi ügyintéző, anyakönyvvezető |
561-020 | Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
Neményiné Dékmár Beáta adóügyi ügyintéző | 561-020 | Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
Rostás Rozália pénzügyi ügyintéző | 561-020 | Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
Lukács Lívia igazgatási ügyintéző | 561-020 | Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
Kapcsolattartás ügyfélkapun/cégkapun keresztül: epapir.gov.hu
Postacím: 7668 Keszü, Petőfi u. 24.
Személyes megjelenés esetén maszk viselése és a védelmi szabályok megtartása kötelező!
Továbbra is vigyázzunk egymásra!